{M A X}

{M A X}

در وبسایت خودتون تفریح کنید!!
{M A X}

{M A X}

در وبسایت خودتون تفریح کنید!!

متن و ترجمه آهنگ Love me از Justin

متن و ترجمه آهنگ Love me از Justin


My friends say I’m a fool to think that you’re the one for meدوستم بهم میگه من یه بیچارم ک فک میکنم تو فقط برای منی

برای مشاهده کامل متن به ادامه مطلب بروید.

I guess I’m just a sucker for love
فک کنم من یه شوخیم برای عشق
Cause honestly the truth is that you know I’m never leavin’
چون صادقانه بگم حقایق رو که من تورو ترک نمیکنم
‘Cause you’re my angel sent from above
اخه تو فرشته منی و منو به بالا دست ها میبری
Baby, you can do no wrong
عزیزم تو هیچ اشتباهی نمیتونی مرتکب بشی
My money is yours, give you a little more because I love ya, love ya
پوله من پوله تو هست ، یکم بیشتر میخوام بهت عشق بورزم .. اره
With me, girl, is where you belong
بامن باش ، این جاییهست که بهش تعلق داری
Just stay right here, I promise my dear I’ll put nothin’ above ya, ‘bove ya
فقط همینجا بمون من قول میدم عزیزم هیج کار اشتباهی نکنم
Love me, love me, say that you love me
عاشقم باش ، بهم بگو که دوستم دارم
Fool me, fool me, oh how you do me
دیوونم کن اره همیا الان دیوونم کن
Kiss me, kiss me, say that you miss me
منو ببوس ، ببوس بگو ک دلت برام تنگ شده
Tell me what I wanna hear, tell me you love me
بهم چیزی رو بگو میخوام بشنوم ، بهم بگو که دوستم داری
Love me, love me, say that you love me
عاشقم باش ، بهم بگو که دوستم دارم
Fool me, fool me, oh how you do me
دیوونم کن اره همیا الان دیوونم کن
Kiss me, kiss me, say that you miss me
منو ببوس ، ببوس بگو ک دلت برام تنگ شده
Tell me what I wanna hear, tell me you love me
بهم چیزی رو بگو میخوام بشنوم ، بهم بگو که دوستم داری
People try to tell me, but I still refuse to listen
ادم ها سعی میکنن بهم بگن و اما من هنوز بهشون گوش نمیدم
‘Cause they don’t get to spend time with you
چون اونا نمیخوام وقتشونو باهات بگذرونن
A minute with you is worth more than a thousand days without your love
یه دقیقه هم با تو بودن ارزشش بیشتز از هزار سال بدون عشق تو هست
Oh your love, oh
اوه عشق تو …
Baby, you can do no wrong
عزیزم تو هیچ اشتباهی نمیتونی مرتکب بشی
My money is yours, give you a little more because I love ya, love ya
پوله من پوله تو هست ، یکم بیشتر میخوام بهت عشق بورزم .. اره
With me, girl, is where you belong
بامن باش ، این جاییهست که بهش تعلق داری
Just stay right here, I promise my dear I’ll put nothin’ above ya, ‘bove ya
فقط همینجا بمون من قول میدم عزیزم هیج کار اشتباهی نکنم
Love me, love me, say that you love me
عاشقم باش ، بهم بگو که دوستم دارم
Fool me, fool me, oh how you do me
دیوونم کن اره همیا الان دیوونم کن
Kiss me, kiss me, say that you miss me
منو ببوس ، ببوس بگو ک دلت برام تنگ شده
Tell me what I wanna hear, tell me you love me
بهم چیزی رو بگو میخوام بشنوم ، بهم بگو که دوستم داری
Love me, love me, say that you love me
عاشقم باش ، بهم بگو که دوستم دارم
Fool me, fool me, oh how you do me
دیوونم کن اره همیا الان دیوونم کن
Kiss me, kiss me, say that you miss me
منو ببوس ، ببوس بگو ک دلت برام تنگ شده
Tell me what I wanna hear, tell me you love me
بهم چیزی رو بگو میخوام بشنوم ، بهم بگو که دوستم داری
My heart is blind, but I don’t care
قلب من کور شده و اما من اهمیت نمیدم
‘Cause when I’m with you, everything has disappeared
چون اونوقت با تو هستم و همه چیز ناپدید میشه
And every time I hold you near
و هر وقتی که تورو نزدیکم میارم
I never wanna let you go, oh
هیجوقت دلم نمیخولد از پیشم بری
Love me, love me, say that you love me
عاشقم باش ، بهم بگو که دوستم دارم
Fool me, fool me, oh how you do me
دیوونم کن اره همیا الان دیوونم کن
Kiss me, kiss me, say that you miss me
منو ببوس ، ببوس بگو ک دلت برام تنگ شده
Tell me what I wanna hear, tell me you love me
بهم چیزی رو بگو میخوام بشنوم ، بهم بگو که دوستم داری
Love me, love me, say that you love me
عاشقم باش ، بهم بگو که دوستم دارم
Fool me, fool me, oh how you do me
دیوونم کن اره همیا الان دیوونم کن
Kiss me, kiss me, say that you miss me
منو ببوس ، ببوس بگو ک دلت برام تنگ شده
Tell me what I wanna hear, tell me you love me
بهم چیزی رو بگو میخوام بشنوم ، بهم بگو که دوستم داری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد