{M A X}

{M A X}

در وبسایت خودتون تفریح کنید!!
{M A X}

{M A X}

در وبسایت خودتون تفریح کنید!!

متن و ترجمه آهنگ It’s my time, it’s my life از Enrique

It’s my time, it’s my life

این زمان منه ، این زندگی منه

I can do what I like


من میتونم کاری که دوست دارم رو انجام بدم


برای مشاهده کامل متن به ادامه مطلب بروید.

For the price of a smile, I gotta take it to right

برا تامین خرج خنده هام ، من قصد دارم این رو به خوبی بدست بیارم

So I keep living, cause the feel’s right

پس معتقد میمونم ، چون احساس درستی دارم

And it’s so nice, and I’d do it all again

و این خیلی زیباست ، و من همش رو دوباره انجام میدم

This time, it’s forever

این وقتشه ، این برای همیشه هست

It gets better, and I I, I like how it feels

بهترم میشه ، و من ، من … من از احساسی که بهم میده خوشم میاد

I like how it feels, I like how it feels x3

من از احساسی که بهم میده خوشم میاد

So just turn it up, let me go

پس فقط پاشو و با من بیا

I’m alive, yes and no, never stop

هنوز زندم ، اره یا نه ؟ هیچ وقت قرار نیست متوقف شیم

Give me more, more, more

بهم بیشتر بده ، بیشتر و بیشتر

Cause I like how it feels

من از احساسی که بهم میده خوشم میاد

Ooh yeah, I like how it feels

اوه اره ، من از احساسی که بهم میده خوشم میاد

You know I like how it feels

تو میدونی من چقدر این احساس رو دوست دارم

Oh yeah I like how it feels

اوه ، من از احساسی که بهم میده خوشم میاد

Should we love, makes us won

ما عاشق همیم ، مارو به پیروزی میرسونه

Let’s make a beautiful world

بذار تا یه دنیای زیبا رو بسازم

Take my hand, it’s alright

دستام رو بگیر ، همه چیز مرتبه

Cuz tonight, we can fly

چون امشب ، ما با هم پرواز میکنیم

So I keep living, cause the feel’s right

پس معتقد میمونم ، چون احساس درستی دارم

And it’s so nice, and I’d do it all again

و این خیلی زیباست ، و من همش رو دوباره انجام میدم

This time, it’s forever

این وقتشه ، این برای همیشه هست

It gets better, and I I, I like how it feels

بهترم میشه ، و من ، من … من از احساسی که بهم میده خوشم میاد

I like how it feels, I like how it feels x3

من از احساسی که بهم میده خوشم میاد

So just turn it up, let me go

پس فقط پاشو و با من بیا

I’m alive, yes and no, never stop

هنوز زندم ، اره یا نه ؟ هیچ وقت قرار نیست متوقف شیم

Give me more, more, more

بهم بیشتر بده ، بیشتر و بیشتر

Cause I like how it feels

من از احساسی که بهم میده خوشم میاد

Ooh yeah, I like how it feels

اوه اره ، من از احساسی که بهم میده خوشم میاد

You know I like how it feels

تو میدونی من چقدر این احساس رو دوست دارم

Oh yeah I like how it feels

اوه ، من از احساسی که بهم میده خوشم میاد

Pitbull

Will ya consider the best, I consider me the okra


بهترین چیز ممکن رو در نظر بگیر ، منم همینکار رو میکنم

I want my bank account like carlos slim’s, or at least mini oprah

من میخوام حسابم مثل “کارلوس اسلیم” یا “مینی اوپرا” باشه

Baby just close your eyes, and imagine any part in the world, i’ve been there

عزیزم فقط چشم هاتو رو ببند ، و جای جای این دنیا رو تصور کن ، من رو میتونی همونجا ببینی

I’m like global warming, anything I just start to heat the things up, but I’ve been here

من مثل یه گرما هستم ، یا هر جیزی من فقط میخوام همه جیز رو به اتیش بکشم از گرمام ، اما منم اونجا هستم

Time traveller, two time zones, give me some of my vodka any zone
من مسافر زمانم ، تو یه لحظه دو جا هستم ، یه ذره از اون ودکا بهم بده

Enrique Iglesias, and translation, Enrique Churches, confession

انریکه ایگلسیاس، و ترجمه ها، کلیساها انریکه، اعتراف هاش

Dale mamita, dimelo todo, alante tu hombre, yo me hago el bobo
اسپانیایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

No te preocupes, baby for real


نه عزیزم اینا خرافات نیستن ، همشون واقعی هستن

Because you gon like how it feels

چون تو هم میری همونطوری که من حس میکردم

Cause I like how it feels

من از احساسی که بهم میده خوشم میاد

Ooh yeah, I like how it feels

اوه اره ، من از احساسی که بهم میده خوشم میاد

You know I like how it feels

تو میدونی من چقدر این احساس رو دوست دارم

Oh yeah I like how it feels

اوه ، من از احساسی که بهم میده خوشم میاد


ویرایش متن و ترجمه توسط (mAx)

نظرات 2 + ارسال نظر
ملیکا دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 13:40 http://melika1.blogfa.com

mer30000000000000000000000000000000000000000000000000

sara دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 04:08 http://sara-jojo.blogfa.com

واییییییییییییییییییی...
همیشه دوس داشتم یه نفر آهنگ ی خارجی رو ترجمه کنه..
مسی اعجیجم

ممنون راستشو بخوای بیشتر برای تقویت زبانم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد