{M A X}

{M A X}

در وبسایت خودتون تفریح کنید!!
{M A X}

{M A X}

در وبسایت خودتون تفریح کنید!!

مطالب جالب

این مطالب نوشته شده برای من بسیار جالب و جدید بود و اینها از چندین وبسایت و وبلاگ جمع آوری و چکیده شده است امیدوارم لذت ببرید.

 

گفتم خدایا از همه دلگیرم ...گفت :حتی از من ؟

گفتم خدایا دلم را ربودند گفت :پیش از من؟

گفتم خدایا چقدر دوری ...گفت :تو یا من ؟

گفتم خدایا تنها ترینم، گفت :پس من !

گفتم خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من ؟

گفتم خدیا دوستش دارم گفت: بیش از من ؟

گفتم خدایا اینقدر نگو من، گفت :من تو ام تو من!

 

برای خواندن کامل مطالب به ادامه مطلب بروید.

پسری دختری را در صف شیر دید و احساس کرد دوستش دارد، این را به دختر گفت و  دختر سکوت کرد، پسر گفت:تو اولین کسی هستی که من اینگونه دوستش میدارم  دختر سکوت کرد و رفت پسر به دنبالش رفت.. دوباره به او گفت: خواهش میکنم عشق مرا باور کن، دختر باز هم سکوت کرد و وارد خانه شد;
تمام فردای ان روز را به حرفهای پسر فکر میکرد نایلون شیر تا نیمه خورده شده بود... پس فردا تاریخ انقضای شیر بود دختر میرفت تا شاید دوباره پسر را ببیند.. در راه از کنار دختری گذر کرد ان دختر تنها نبود همراهی اشنا داشت
پسر دیروز باز هم عاشق شده بود!!!!  دختر ارام گریست و ارام گفت تاریخ انقضای عشقت از تاریخ انقضای شیر نایلونی کوتاه تر بود...!!!

((البته این حکایت فقط برای دختر ها اتفاق نمی افتد))

لطفا نظر خود را درمورد این حکایت بنویسید

ممنون.

 

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

 

عشــق اون نیست که در اوج رابـطه ، پاک بمــونی

عشــق اونـــه که در اوج اخـــتلاف ،

خـــــیانت نکنـــی . . .

 

لطفا نظر خود را درمورد این مطلب هم بنویسید

ممنون.

 

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

 

قبل از ازدواج :

پسر:بالاخره موقعش شد.خیلی انتظار کشیدم

دختر: می‌خوای از پیشت برم؟

پسر:حتی فکرشم نکن

دختر:دوسم داری؟

پسر: البته! هر روز بیشتر از دیروز!

دختر: تا حالا بهم خیانت کردی؟

پسر: نه! برای چی می‌پرسی؟

دختر: منو می‌بوسی؟

پسر: معلومه! هر موقع که بتونم.

دختر:منو می‌زنی؟

پسر: دیوونه شدی؟ من همچین آدمی‌ام؟!

دختر:می‌تونم بهت اعتماد کنم؟!

پسر: بله.

دختر: عزیزم!


بعد از ازدواج :

کاری نداره از پایین به بالا  متن قبلی رو بخون

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

 

حافظاااا ... بی تو مهتاب یا اینترنت؟

بی تو On line شبی باز از آن Room گذشتم

همه تن چشم شدم . دنبال ID ی تو گشتم

شوق دیدار تو لبریز شد از Case وجودم

شدم آن User دیوانه که بودم ...

وسط صفحه Room , Desktop یاد تو درخشید

Ding صد پنجره پیچید

شکلکی زرد بخندید

یادم آمد که شبی با هم از آن Chat بگذشتیم

Room گشودیم و در آن PM دلخواسته

گشتیم لحظه ای بی خط و پیغام نشستیم


××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

 

اگه حس کردی در یک زمان عاشق دو نفری

دومی انتخاب کن

چون اگه عاشق اولی بودی عاشق دومی نمی شدی

 

لطفا نظر خود را درمورد این مطلب بنویسید

ممنون.

 

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

 

اشکی که هنگام شکست می ریزیم عرقی است که هنگام تلاش نریخته ایم ...

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

 

دوستت دارم ها رو بگین قبل از اینکه به دوستت داشتم تبدیل شوند ...

 

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

 

عشق مثل آبه،میتونی توی دستات قایمش کنی اما آخرش یه روز دستتو وا میکنی میبینی نیست، قطره قطره جکیده بی آنکه بفهمی فقط احساس میکنی کمی دستات نمناکند،این همون رطوبت خاطره هاست که برجای مونده

 

منبع : limeshq

 

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

 

و حالا از کوروش بزرگ :

ازادی ازادی ازادی... چه واژه ی غریبی! واژه ای برگرفته ازدردها رنجها و شکنجه هاو...به راستی ازادی چیست ازادی دارای بخش های فراوانی است ولی متأسفانه سعی میکنند افکار مردم رابه سمتی هدایت کنند که هر کجا حرفی ازادی به میان بیاید همه ی افکار فقط به سمت ازادی جنسی برود وازادی را محکوم کنند حال انکه مفهوم اصاصی ازادی که باعث مخالفت با آن میشود بخش دیگری از ازادی است قسمتی از آزادی که میخواهند ان را از اذهان مردم پاک کنند،

بله این اساسی ترین مفهوم ازادی ازادی بیان است ازادی که باعث میشود هیچ ظلمی به مردم جامعه تحمیل نشود ازادی بیان به این معنی است که هرشخصی بتواند ازهرشخص یامقامی سوال کند ویا انتقاد کند ولی سران جامعه میدانند که اگر ازادی وارد جامعه شود حکومتشان دوامی نخواهدداشت ،اگرکمی ازادی به مردم داده شود مردم این دیکتاتوری را نابود خواهند کرد ولی افسوس خفقان شدیدی درجامعه وجوددارد ولی بدان برادر وخواهرم هیچ پیروزی بدون تلفات به دست نمی اید،برادر وخواهرم تو در برابرجامعه ای که دران زندگی میکنی مسؤل هستی پس مسؤلیتت رو خوب انجام بده و مردم جامعه رو از این استبداد ودیکتاتوری اگاه کن.    

با آرزوی ایرانی ازاد...


امیدوارم لذت برده باشید...

نظرات 4 + ارسال نظر
sara شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 01:16 http://http://sara-jojo.blogfa.com

سلام عزیزم

واقعا خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی قشنگ بود

100 بارخوندمش خیلی خیلی خیلی قشنگ بود.

این دایمون خوله

تلتو برام میل کن

احسان جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 12:02 http://limeshq.blogsky.com/

سلاااااااااااااااااااام

سلام به روی ماهت

Narges پنج‌شنبه 2 شهریور 1391 ساعت 09:32 http://www.active87.blogsky.com

واااااااااای خیلی قشنگ بود .

daimon پنج‌شنبه 2 شهریور 1391 ساعت 02:49 http://daimon

میگویی نبض باران زیباست؟

باران را چه دخل است با زندگی ما!

بیا این بچه را بگیر خودش را خیس کرده!!!

میگویی پرنده دلت پر کشیده؟

دلت آخر عمری حیوان شده؟

سری به مرغ ها زبان بسته بزن، تخم هاشان را بیاور بچین توی یخچال!!!

کلاس کامپیوتر می روی؟

بیا حساب کن ببینم چقدر تا الان سیب زمینی فروخته ام!! اصلا ببین سیب زمینی سودش بیشتر است یا لوبیا!!!

..

لا اله الا الله...

برای من رو پنجه راه میروی و گلدان ها را آب میدهی و شعر من دختری رهایم می خوانی؟

خودت را توی آینه دیدی؟

۲۰۰ سال از عمرت می گذرد!!!

بیا و دست از این "سیندرلا" بازی بکش...

ترا به خدا کمی فکر گوسفندها باش... از گشنگی مردند!!

عزیزم شاعر شدی؟

بیا این شعر دل من!!

جالب بود؟!
بازم ممنون که نظر دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد