{M A X}

{M A X}

در وبسایت خودتون تفریح کنید!!
{M A X}

{M A X}

در وبسایت خودتون تفریح کنید!!

متن و ترجمه آهنگ youre my heart از Modern talking

Youre my heart , youre my soul
   تو در قلب منی ، تو در روح منی

برای مشاهده کامل متن به ادامه مطلب بروید.

Deep in my heart ,theres a fire aburning heart
در اعماق وجودم شعله هایی سوزان زبانه می کشد.
Deep in my heart,theres desire-for a start
در اعماق قلبم ، امیدی است برای شروع
Im dying in motion
        من در احساساتم مرده ام (کاملا در احساساتم غرق شده ام)
Its my world in fantasy
جهان من رویایی است(خیالـی است)
Im living in my, living in my dreams 
من در رویاهایم زندگی میکنم،در رویاهایم
  youre my heart , youre my soul              
     تو در قلب منی ، تو در روح منی
I ll(i will) keep it shining every where
به هرکجا که بروم متجلی اش خواهم کرد(فروزانش خواهم کرد)
-------------------------------
تکراری
I ll be holding you forever,stay with you together
ترا برای همیشه نگه خواهم داشت و همیشه درکنارت خواهم ماند
---------------------------------
تکراری
Thats the only thing I realy know
و آن تنها چیزی است که واقعا میدانم
Lets close the door and belive my burning heart
بیا با هم درها را به روی قلبمان ببندیم و باور کنیم عشق سوزان مرا
Feeling all right, come on open up youre heart
آسوده باش، بیا قلبت را باز کن(عـــــاشق باش)
I ll keep the candels burning
شمع ها را روشن نگه میدارم.
let your body melt in mine
اجازه بده جسم تو در من ذوب شود (سخت ترا در آغوش بگیرم)
Im living in my , living in my dreams 
من در رویاهایم زندگی میکنم،در رویاهایم

نظرات 2 + ارسال نظر
neda شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 17:48

slm
mersi mohamad javad
ali bud
faghat in ghesmat
I ll(i will) keep it shining every where
ye i go ham tahesh dare ke shoma ja endakhT!

ممنون از این که بهم گفتی شرمنده که تو این قسمت اشتباه کردم.

sara یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 04:31 http://sara-jojo.blogfa.com

سلام دوست عزیز
سایت قشنگ و کاملی داری
من سایتتو لینک کردم.لطفا تو وبلاگ نویسی کمکم کن چون تازه کارم.
این ایمیلمه:sara02144@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد