{M A X}

{M A X}

در وبسایت خودتون تفریح کنید!!
{M A X}

{M A X}

در وبسایت خودتون تفریح کنید!!

اس ام اس های خنده دار

اس ام اس های خنده دار :





برای خواندن به ادامه مطلب بروید.

1. به غضنفر میگن: دوست داری بابات بمیره ارثش به تو برسه؟                                                                     میگه: نه، دوست دارم بکشنش تا دیه هم بگیرم! 


2.غضنفر یتیم خونه میزنه  ، روز اول جلسه اولیا و مربیان میذاره !


3.اگر آن داف شیرازی به دست آرد دل ما را

به خط چشم او بخشم دوتا بنز و سه مزدا را !

4.سرت رو تکون بده                                                                                                                                               زود باش دیگه سرت رو تکون بده !

آخه دلم واسه صدای زنگوله ات تنگ شده !

5.عزرائیل میاد سراغ غضنفر

غضنفر خودشو می زنه به مردن !

6.من گفـته بودم شکـل توپیدا نمیشه / هـیچ کسی مثـال تو خوشـگـل وزیبـا نمیشه

میدونـی چـرا میگـم که تو تـکی مثال ماه / سرکاری , مثل تو اُسکلی پیدا نمیشه !

7.غضنفر داشت نوارخالی گوش میداد و بلند بلند گریه میکرده !

بهش میگن چرا گریه میکنی؟

میگه: دلم واسه خواننده‌اش میسوزه، طفلکی لال بوده !

8.کمبود محبت شدید:

نون هم نشدیم یکی از روی زمین ورداره بوسمون کنه !

9.تست ازدواج غضنفر از زنش:

از ازدواج با من مثل سگ پشیمونی با مثل خر کیف می کنی !؟

10.زن غضنفر: بازم جلو جمع به من گفتی احمق؟

زن غضنفر: بازم جلو جمع به من گفتی احمق؟

غضنفر : ببخشید عزیزم! نمی دونستم این راز باید فقط بین من و تو باقی بمونه!!


11.کاش بیماریم مسری بود
"درد عشقی کشیده ام که مپرس"

12.تقلب چیست
؟
یک سری اعمال ننگین در صورت با عرضه بودن واین کاره بودن شخص امتحان دهنده آخر عاقبت خوش وخرمی دارد.نوعی هلو برو تو گلو.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد